vrijdag 20 april 2012

Catrice Defining Duo Blush

hai allemaal,
vandaag is er een artikel HALLELUJAH!
zullen je wel denken want ik heb de laatste tijd helemaal niks geplaatst.
Dus bij deze een artikel.

Het gaat allemaal over de catrice blush die ik bij de 1+1 dagen bij de Kruidvat heb gehaald.
Ik gebruik altijd mijn blushes uit mijn Yves Rocher pallete.
Maar toen dacht ik bij me zelf 'Milena je moet is beginnen aan een budget single blush'
en waarom dan niet gelijk van catrice?
hier de eerste foto's zoals je ziet een leuke blush niet te veel gedoe op de voorkant gewoon wat we gewend zijn van catrice.
en natuurlijk van de zijkant.


zoals je ziet misschien \is het 'perzik' achtige gedeelte matt en het roze gedeelte is met een simpele shimmer.
De kleur samen is een beetje 'heavy' voor mij omdat mijn wangen van nature al heel rood zijn dus ik heb expres de wat bruinere versie genomen al vind ik alsnog de blush zelf nog te zwaar voor mij. Dus wat ik doe  is als eerste het matte deel op mijn wangen als basis en bij mijn appels van mijn wangen doe ik een beetje roze die met de shimmer en dan is de kleur wel mooi vind ik zelf.



en tot slot natuurlijk welke blush het is en welke kleur.
dus dit was alweer mijn artikel.
xoxo





4 opmerkingen:

  1. hee,je hebt echt een leuke blog.
    & mijn blog is oud hoor hhahaha,ik zit er nooit op. Maar wel bednakt voor je reactie xx

    BeantwoordenVerwijderen