woensdag 2 mei 2012

Shoplog!

Hai allemaal :)
'shop till you drop' zeggen ze als je veel hebt geshopt en dat heb ik zeker gedaan!
dus hierbij foto's en swatches van de spulletjes die ik heb gekocht.
dit zijn dan al mijn producten op 1 na want die ben ik kwijt!
en die kwijt ben is een Rimmel lipstick in de kleur 'be bold'

deze kleur vind ik echt mooi voor een  'classy night out' en dit lakje lakte in 1 laagje al mooi en dekken!

.


 en dan deze kleur uit limited edition van Catrice vond ik dit lakje wel interessant. Een mooie limoen groene kleur met een lichte shimmer in het groen.

ongeveer 2 laagjes dekte deze nagellak wel 'redelijk' ik ben het wel wat beter gewend met Catrice maarja.... 


deze kleur heet komt ie!: My Café Au Lait At Nôtre-Dame. dit lakje dekt niet heel erg goed omdat het ook een soort van nude lakje is speciaal voor franche nails.dekte ongeveer in 3 laagjes.



dit lakje dekte ook bij mij in 2 laagjes mooi niet al te dik wou ik deze hebben en dit is ook weer een grappig lakje omdat dit kleurtje blauw is met een groene glans!



dit merk is echt onbekend haha omdat mijn vriendin een poeder had gekocht en er IETS bij moest kopen om korting te krijgen, dus vroeg ze welk lakje ik wou en koos ik gewoon een simpel groen lakje dat mooi is in de zomer als een simpel laagje. Dit merk heet trouwens: La Femme Beauty en ik denk in de kleur Emerald.

dit kleurtje is net als het vorige kleurtje een onbekend merk wat ik in een winkeltje heb gekocht in het stadje waar mijn opa woont. Die winkel is een soort van Euroland maar de exacte naam weet ik niet precies.Maar dit is een art liner voor mooie strepen.

en dit kleurtje is natuurlijk ook niet te missen in je stash en ik heb al een kleurtje die heel erg op lijkt van Yves Sant Lauren maar een budget is ook niet slecht om uit te proberen.



deze foto heb ik van het internet omdat ik als zei dat ik deze lipstick kwijt ben!:(.
maar het lijkt heel erg op de vorige lipstick maar deze is rood en de vorige was roze.


and last but not least de de miss sporty lipliner deze vond ik wel heel erg mooi en zonder te swatchen heb ik m gekocht en thuis toen ik deze mooie lipliner ging swatchen was de kleur na mijn verwachting! gelukkig maar ;-)


en hierbij nog alle kleuren om het nog ff goed door te kijken ;-)



xoxo Milena








Geen opmerkingen:

Een reactie posten