dinsdag 25 september 2012

Artdeco Magnetische Nagellak

Ik wist niet wat ik er van moest denken toen ik dit in mijn Postbus zag liggen. Magnetisch? echt waar?!
Ik maakte het pakketje gelijk open en gingen oefenen tot het werkte nou geloof me het heeft een paar watjes met nagellak remover gekost tot het werkte want ik had expres nog niks gelezen over 'magnetische' nagellak op internet. Uiteindlijk bleek het dat je dit moest doen:

Stap 1: eerst natuurlijk de nagellak op je nagels aanbrengen en niet wachten tot het droogt dan moet je namelijk voor dat het droog is stap 2 uitvoeren!

Stap 2: pak het magnetisch stukje wat je erbij kreeg en houd dat zo dicht mogelijk bij je nagel en wacht 10 seconde!


Stap 3:  wachten tot je lichte deeltjes ziet komen zoals hierboven en klaar! en natuurlijk nog even een topcoat er over heen voor een perfecte dekking.




zelf vind ik deze uitvinding super leuk! niet lang geklooi en toch een grappig effect

te koop bij Kruidvat en nog in verschillende andere kleuren!



xoxo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten