vrijdag 21 september 2012

Blendingkwast van de Hema

Lang van weg geweest! maar nu weer een stukje over wat ik echt aanraad voor als je geen 'big spender' bent. Dat is deze kwast! van de Hema. Deze kwast kocht ik omdat ik een hele nare kwast had die niet goed blende ten eerste en ten tweede was het een kwast van niks. Toen dacht ik bij mezelf om de kwast van de Hema eens uit te proberen want hoe kan je ordelen over een budget kwast als je het niet eens probeert?, dus hierbij een review.


De Hema blending kwast heeft veel haartjes die strak tegen elkaar beginnen vanaf de steel( waar je de kwast vast houd) en de haartjes eindigen steeds verder uit elkaar dat is dus een blending kwast. Wat deze zo fijn maakt is dat het kwastje lekkere soepele en zachte haartjes heeft dus hij blend zacht( dat geeft een smokey eye effect) en verder past de kwast echt heel mooi in mijn arcadeboog dat is waar je oogbal stopt zegmaar, hieronder een foto waar de blendingkwast in mijn arcadeboog zit.

Zie je?
het kwastje zit in mijn arcadeboog met de haartjes die in het midden van de kwast zitten, maar met de haartjes van de buiten kant die wat los zitten gaan ze over mijn arcadeboog op naar het wenkbrauw bot zo krijg je dat het zacht blend dus geen harde lijntjes maar wel een mooi smokey effect.

In zijn geheel, Je ziet ook dat de steel lekker lang is dus dat je goed kan werke en dat je niet met een priegel stokje werkt. Ook een bonus is dat de blending kwast lekker boven mn kwasten beetje uitsteekt dat ik deze kwast snel en makkelijk kan vinden en pakken!


Hier had ik het over ' de losser haartjes'



Dus conclusie vanuit mijn zicht: prima kwast, kan goed blende, lekker budget dus voor iedereen betaalbaar.






Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit even te lezen :)
nog suggestie's? laat het achter bij de comments!
-xxx-











Geen opmerkingen:

Een reactie posten