zondag 22 juli 2012

Catrice Skin Finish powder

Porselein? Bruining? of gewoon een mooi matte huid dat is deze poeder op mijn huid.
Ik heb het over de Catrice Skin Finish powder in de kleur 050 caramel beige.
Deze poeder had ik laatst gekocht in een wat groter filiaal van de Kruidvat want daar heb je altijd producten die sneller worden aangevuld en waar je dus meer producten hebt en waar je nooit met niks thuis komt :)
Deze poeder is heel fijn op het gezicht en maakt je gezicht ook mooi matte het enige domme foutje is van mezelf is dat  deze poeder ietsie pietsie te donker is maar als ik deze poeder op mijn gezicht draag merk je er waarschijnlijk niks van als je mij tegen komt op straat ;)
maar ik zie dat soort dingen 'heel snel en heel erg' maarja zo heeft iedereen wat he?
Mooie egale poeder :)
open wen wel ziet het er zo uit ik vind het wel fijn dat Catrice zulke doorzichtige poeder doosjes hebben staat wel wat mooier vind je ook niet?
en voor de liefhebbers de achterkant ;)



en als laatste zie je wat ik bedoel die streep die je ziet ;) ietsie pietsie te donker haha


ik hoop dat jullie genoten hebben van dit artikel :)
xoxo


1 opmerking: