donderdag 19 juli 2012

Dagje Artis met school

Dieren, oehh het wilde westen! alles wat je maar kan bedenken?
ja, Artis is dat geen wild? haha vandaag had ik een filmpje gepost op Youtube waar ik af en toe actief ben en poste een filmpje op Youtube van foto's die ik in Artis maakte het is een filmpje van minder dan 50 seconde en daarom ook het kortste filmpje van mij en daarom vond ik het wel leuk om erover te schrijven .
Je ziet er in wasberen, olifante, hyena's en nog meer have fun!

Ps. we waren daar voor school om wat eindexamen dingen van biologie en tekenen af te ronden ;)
Dagje Artis

2 opmerkingen:

  1. Leuk! :) ik en echt lang niet naar artis gegaan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje :P ik ook niet hoor drm vond ik ik het wel leuk om wat foto's te schieten

      Verwijderen