zaterdag 21 juli 2012

HOTD: Blue Extension

Ik blauw haar? lees verder als je wilt weten hoe het echt zit ;)



















Haha ik heb geen permanent blauw haar natuurlijk ;) dat zou ik mezelf nooit aandoen, maar extension's dat vond ik wel tof!

Ik was bij de Primark in Hoofdorp, daar zag ik deze plukken haar liggen(2 plukken) en ik was gelijk verkocht! ik betaalde voor dit paar 2 euro dus per lok 1 euro. Het is natuurlijk niet al te beste kwaliteit maar ik heb gelijk bij eerste gebruik getest op een feestje waar het warm is en benauwd en waar je natuurlijk los gaat het resultaat: beetje klitte sommige losse haartjes vielen uit hoogstens 3. Dus ik was heel blij met mijn aankoop en hier een foto verslag van mijn 'plukken' hoe je ze op verschillende manieren kan dragen en ook gewoon dat je kan zien hoe ik ze er heb zitten.

Gewoon los tussen mijn haar






Gedraaid en daarna vastgezet met een klipje is natuurlijk ook wel heel schattig met een stoere twist eraan.






Hier heb ik het gebruikt als lok zelf deze vond ik het minst leuke omdat het er wel erg heftig uit zag.





gewoon 1 plukje kan ook door je haar met een 'wave' erin 







en als laatste zie je hoe de klipjes eruit zien. Je schuift ze als het ware door je haar als een kam en als je de juiste lengte hebt bereikt dat druk je de klipjes vast op je haar.





Blue Extension: 2 euro per paar
ook in roze verkrijbaar


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe ik met de extension's omga :)
xoxo



3 opmerkingen:

  1. Leuk! Die 1e foto is echt leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk je haar zo! echt vet.
    jammer dat ze de extensions niet in het bruin hebben, zou ik graag willen maarja.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk wil ik ook wel :) staat je heel leuk.
    Als ik bij primark ben ga ik ook kijken.
    En voor 2 euro is het leuk om uit te proberen

    BeantwoordenVerwijderen