vrijdag 3 augustus 2012

Moodboard

Iedereen voelt zich anders, de 1 heel blij de ander voelt zich niet goed. Ook heeft iedereen in eigen mening we mogen dan ook blij zijn dat je hier je mening vrij mag zeggen. Dat wat ik hier nu typ is ook een mening. Daarom was ik aan de slag met een zogenaamd 'Moodboard' je schildert of tekent het in je eigen kleuren plakt er van alles op en geeft het je eigen twist hiervan mij eigen resultaten :) enjoy!

Wat ik heb gedaan met dit stuk doek ik heb het verschillende lagen verf gegeven wat blauw want ik ben niet echt een standaard meisje vind ik zelf maar zoals je ziet heb ik aan de linker kand wat goud er door gemixt omdat ik altijd wel een beetje bezig met 'schoonheid' dus en ook gewoon omdat het wat diepte geeft ;)

Ik heb natuurlijk ook wat mooie plaatjes uit tijdschriften gehaald die wat te maken hebben make-up wat dat kon niet ontbreken voor mij. ook heb ik zoals je ziet een stukje tekst en bij die randjes heb ik blauw er over heen geverfd of het lijkt alsof je er een stukje tekst al in had staan. Op het stukje tekst staat een psalm ik ben dan niet echt geloofig maar dat was meer wat er op het stukje tekst stond:
'14 I will give thanks to you'
For I am fearfully and
wonderfully made
Your works are wonderful
My soul knows that very well.


Ik gebruikte hoogglans verf erover heen voor dat 'extra touche of shine' en dan blijft alles goed zitten.













En zo als je ziet sterren... als je even naar boven scrollt zie je een groep sterren en aan de andere kand 1 ster. Zo zie ik mezelf een beetje niet dat ik altijd alleen ben in tegen deel maar kwa apart heid dingen die ik doe haha maar ik zie het ook als dat jij zelf apart bent iedereen is uniek er is geen 2e jij. En als laatste zit er boven op het doek nog een paar stenen voor de sier maar die zie je niet haha.

hopelijk hebben jullie er iets aan gehad om er is zelf is aan de slag te gaan want het is af en toe best goed om iets voor je zelf te doen geloof me ;)


xoxo

ps. voor de gene die het willen weten waarom ik de laatste tijd opeens niks meer post, dat is omdat bij Google Grome als ik mijn site open niks kan typen alleen maar mijn blog bekijken... maar met internet explorer kan ik wel gewoon dingen schrijven en mijn statestieken bekijken. Dus bedankt voor jullie begrip(hopelijk :p)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten