dinsdag 14 augustus 2012

DIY: 3 in 1 masker!

Do It Yourself, dit concept vind ik echt geweldig haha daarom heb ik nu zelf los uit de pols een masker en een scub in 1!. Dan denk je vast van maar dat is toch geen 3 in 1? maar geloof me dat komt later! dus lee lekker verder :)


Wat je nodig hebt is dit:
-kokos vet( 1 theelepel hoog uit!)
-kommetje
- suiker grof of mild geen kristal suiker!
-chocopoeder
-Honing het liefst biologische of ecologische die zijn meestal wat steviger.


Je pakt het kommetje erbij. Doe 1 eetlepel honing erin(let op dit is voor 1 persoon!)
Verder voeg je nog wat suiker toe(op gevoel) ik deed iets van 2 theelepels maar ik had ook groffe suiker en het licht er ook aan hoe gevoelig je huid er voor is maar dat leg ik later wel uit.
verder nog ongeveer 2/3 theelepel chocopoeder en verder een theelepel kokos vet en nogmaals dat ligt eraan hoe vettig en hoe droog je huid is als je een wat drogere huid hebt doe dan een volle theelepel.
daarna even roeren totdat het geheel bruin word(donker) en dan smeren maar!

Je voelt als snel denk ik dat niet een echt masker is maar een soort intensiefe schrub. Dus hier hoef je ook maar alleen rond draaiende bewegingen te maken en als je huid weer lekker geschrubt is dan spoel je het af maar let op! dat je tijdens de kraan open doet je handen ook schrubt! dat is het lekkere daarom is het ook een 3 in 1! en kijk uit dat je het voorzichtig afspoelt want het is een scrub. En verder hoef je geen dagcrème te gebruiken want als het goed is heb je een boost aan moister, hoop ik dat je genoten hebt en dat je weer fris voor de dag kwam!

xoxo 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten