maandag 6 augustus 2012

NOTD: Arizona Nails

Ik was gisteren bezig met Youtube filmpjes te bekijken(oude) en toen kwam ik bij Arizona Nails van Cutepolish dat is echt een geweldig Youtube account voor als je een beginner bent voor het maken van nail art. Zelf ben ik er geen kei in als ik eerlijk ben ;) maar ik vind het altijd zo tof om te zien hoe ze dat elke keer doet en ik dacht dit moet ik ook kunnen met de spullen die ik in huis heb. Het enigste is wat anders is dat ik een soort gif groene ondergrond heb ipv de mooie kleur van arizona green tea. Maar dat koop ik wel een keer :)
Hier heb ik gewoon een foto verslag van mijn nagels :)
oja hier onder zet ik zometeen wel een rijtje met de producten die ik gebruikte allemaal budget!

Nog even van dichtbij :)


Deze producten gebruikte ik:

Essence Nail Art protecting base coat

Catrice Ultimate Nail Laquer Limited Edition Revoltaire in de kleur C01 Innocent Toxin

Hema Klein Flesje in de kleur 07 knal roze kleur met heel veel shimmer

Essence Colour&Go in de kleur 93 c'est la vie!

Janet Paris Nail Star, het is een striper in de kleur 55

Da NailPolish Color&Shine in de kleur 01 volgens mij het is er van afgesleten maar het is een topcoat.





                                                                      Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn foto verslag :p


- XOXO

1 opmerking:

  1. waauw is echt goed gelukt! echt heel leuk :D ik zou het echt niet zo goed kunnen denk ik.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen