vrijdag 4 mei 2012

Chanel Mascara Inimitible Intense



Chanel! als ik het word 'Chanel' hoor dan wil ik al weer terug naar Parijs :)
Maar gelukkig hebben we Chanel om de beauty wereld uit Parijs te proeven.
Daarom heb ik een tijdje geleden de mascara gekregen omdat ik de sample van die mascara super fijn vond!



Maar helaas is de mascara uitgedroogd en volledig op! dus hier een artikel om toch nog te genieten van het idee.En zo ziet het borsteltjes eruit. Dit is serieus het beste borsteltje ever!
Mijn wimpers zijn nogal sticky bij elkaar. En met dit borsteltje kan ik ze makkelijk uitelkaar halen en dat is echt een pluspunt! Dus dit is echt de fijnste mascara die er is(vind ik)
Alleen het nadeel is dat deze mascara vrij prijzig is, volgens mij was deze mascara 28,- !!!
Dus een beetje sparen om deze geweldige mascara uit te proberen is de moeite waard.
Borsteltje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten