donderdag 3 mei 2012

Rimmel trio eyeshadow pallete 624 lynx

Rimmel Rimmel oh Rimmel!
ik denk dat jullie teveel Rimmel producten tegenkomen bij mij :p
maar dan nog word dit artikel denk ik wel heel leuk omdat ik met dit palette ook een look wil maken.
Ik kocht dit palette op een soort braderie waar mijn opa woont. En dit palette heeft wel 3 hele mooie kleuren al valt de pigmentatie wel een beetje tegen eerlijk gezegd.... Anyway Enjoy!
zoals je ziet is de voorkant helemaal verpest door een beveiliging sticker! i so hate that!
maar ja uiteindelijk gaat het om de inhoud toch?







En dit is hoe het eruit ziet van de binnenkant.
Het lijkt matt maar alleen de bruine teint is matt.















En dit is hoe de kleur heet gelukkig staat dit niet op film want mijn uitspraak ;-)




xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten