zondag 13 mei 2012

DIY: hema cleansing tonic word brush cleanser

 Vandaag een artikel over een nieuwe ondekking!
ik heb het over een Hema cleansing tonic.
Toen ik deze tonic kocht dacht  ik dat ik een echte goede budget tonic had gekocht!
maar helaas deze tonic is de vreselijkste. Er zit in deze tonic teveel alcohol dat ik er gewoon vlekjes op mijn gezicht van krijg en het brand te veel, daarom vond ik het heel zonde om deze tonic weg te doen!
en bedacht een ander alternatief.
een brush cleanser!!
dat bedacht ik aan de hand van dat er veel alcohol in zit dus snel verdampt(snel droogt)
en het natuurlijk een tonic blijft dus make-up restjes weg haald.
en het is een succes! ik heb deze tonic dagelijks op mijn bureau om snel restjes weg te halen.
het enigste nadeel is dat hele grote kwasten zoals kabuki kwasten en blush kwasten soms een beetje vettig worden omdat er natuurlijk ook 'goede stoffen' in de tonic zitten maar dan maak je je kwast een beetje nat en laten opdrogen en je kwast is gewoon lekker schoon.
maar deze methode van de cleansing tonic blijft gewoon een snelle manier want als je echt je kwasten goed wilt wassen is het beste met water zeep en olijfolie.

I hope you enjoyed it 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten