zaterdag 19 mei 2012

L'oréal: Eyeliner Super Liner Duo precision

Diamonds are the girls best friend zeggen ze wel is. 
Nou ik heb mijn diamant gevonden in de beauty wereld! wat een knaller!

Ik heb het natuurlijk over een eyeliner!
eyeliner was denk ik mij allereerste 'try out' op het make-up gebied omdat met eyeliner kon je lekker spelen en gekke kringen mee maken en 'wings' maken.
En toevallig had mijn moeder laatst een nieuwe eyeliner gekocht!
de L'oréal: Super Liner Duo Precision
deze eyeliner is een lang staafje met een hoekige dop dat is wel heel apart maar een beetje irritant om te fotograferen omdat de dop dus hoekig is.
dit is even een close up :)
het staafje is zoals je ziet geen haartjes maar een soort spons applicator wat overigens het best is om mee een streep te zetten vind ik en om het minst mee te kliederen.
 zoals je ziet heb ik een 'wing' gemaakt en het gaat prima met deze eyeliner!
verder is deze eyeliner goed zwart en krijg je dus een krachtige lijn.
hier heb ik een soort jungle look gemaakt met veel uitwerkingen buiten het oog dat je ziet dat je er goed veel lijnen mee kan zetten







Kost: 11.95 volgens mij
+ goed zwart, goede applicator en kan wel tegen een veeg bui met je vingers(droog)
-  loopt heel snel uit als je al met een druppel water er overheen veegt.


xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten