zaterdag 2 juni 2012

ABC tag!


hai allemaal,
daar ben ik dan weer haha ik ben een lange tijd weggeweest maar daar heb ik een reden voor ;)
Ik was een weekje in Berlijn van de 21 tot de 25 mei maar daarna kwamen er zoals je misschien hebt gehoord examens! en ik zit in de 2e maar met de boeken zit ik in de 3e :) dus moest ik wat eind examen dingen doen toetsen en ik moet nog naar Artis gaan en ik moet een presentatie maken en doen dus hard aan de bak!
maar ff tussen door een tag! dat heb ik nog nooit gedaan op mijn blog maar ik ga de ABC tag doen die ik op Livelifegorgeous.nl heb gezien, so lets begin!

Age: 14 jaar :) maar in december pas 15 dus ik moet nog een tijdje 14 zijn :p
Best Friend: dat is eingelijk een vraag die ik niet kan beantwoorden want ik heb geen beste vriendin maar meer! omdat alle 3 hebben ze andere vriendinnen kwaliteiten de 1 houd meer van make-up die mij opweg help en de andere houd bijv. meer van sporten wat ik ook heel leuk vind! ze heten Merel en de andere 2 zijn toevallig tweeling :) ze heten Natalia en Annaluisa
Chore you hate:   afdrogen!,  make-up kwasten schoon maken! en kleren opruimen
Dreamhouse: dat is denk ik ik niet heel bijzonder als ik maar een dak boven mijn hoofd heb ;)
nee joke haha mijn ultieme droomhuis(letterlijk DROOM huis ;) ) is wel een mooi landhuis in A'dam of ergens aan de kust in Amerika met een leuk stuk land met trampoline's voor mijn(eventuele) kinderen en leuke picknicken tafel en gewoon heel sfeervol en veel glas dat er veel licht is :) 
Essential start of your day: Muesli!  met vanille yogurt of granola erbij dat is gewoon een noten mix en een beker water of 3 en ik moet altijd een pilletje slikken van de dokter tegen mijn maagzuur blèh! haha
Favorite color:  telt ombre ook mee? :P anders vind ik turquoise ook mooi en ik vind koraal roze ook erg mooi :)
Gold or silver: zilver! sowieso ik ben niet echt een type voor  goud misschien omdat mijn afkomst(Indonesisch) veel sieraden hebben in het zilver maar ook veel goud maar ik werd vooral 'gedekt' met zilver van alles nog wat haha
Height: ik denk iets van 1.69? best lang denk ik? haha icon knipoog De ABC Tag (Martine)
Instruments I play: piano kan ik spelen maar niet echt stukken van mozart ofso maar gewoon akkoorden enz en ik 'bespeel' de microfoon :P nee grapje ik zing en af en toe treed ik op het aankomde optreden is in de Meervaart in A'dam :).
Job Title (most recent): ik zit nog op school dus... Student? :P
Kids: heb ik nog niet(gelukkig :P) maar ik wil ze denk ik wel als ik wat ouder ben haha 2 maximaal denk ik.
Music that you always listen to: ik luister vrijwel veel top 40 muziek omdat Wild Fm altijd op staat :) maar ik luister ook wel is wat alternatiefs zoals ShineDown en Avril Lavigne maar ook Kate Ryan vind ik er goed of gewoon Acda& De Munnik van ons eigen landje :)
Nickname: Miel, Milka  ;) of gewoon Mileen
Overnight hospital stays: nee gelukkig niet! haha ik heb nog nooit wat gebroken maar ik heb toevallig nu wel een gekneusde knie voor het eerst wat gekneusd trouwens ;) oja ook nog nooit geopereerd.
Phobias or fears: ik ben beetje bang voor spinnen ;) maar verder niet echt bang maar beetje voor het donker omdat ik me erin erger dat ik niet zo goed kan kijken in het donker dus dan denk ik vaak dat iets een persoon is terwijl het een schaduw van mijn stoel is bijvoorbeeld.
Quote from a movie: ummmmm even denken, dat is iets waar ik nog nooit over na heb gedacht eerlijk gezegd ;) maar ik heb wel in het algemeen mooie quotes zoals 'normal gets you no where'' 
Reason to smile: als ik iets leuks ga doen met vriendinnen of gewoon een leuk uitje ga meemaken van een mooie ooglook word ik blin :) of van een leuk uitzicht op het balkon of gewoon een feestje.
Siblings: 1 broertje Luca(9 bijna 10 jaar) en verder heb ik geen broertjes en zusjes
Time you wake up: doordeweeks tussen 06:30 en 06:45 en in het weekend rond 10:00
Underwear: haha grappige vraag gewoon een slip dames en heren ;).
Very important date this year: umm nou 17 juli denk ik? want dan heb ik vakantie !!!! en de verjaardagen van mij ouders en broertje vind ik ook wel belangrijk.
Worst habit: ik ben altijd beetje bescheiden( in sommige dingen) en als er botten mensen iets komen zeggen is dat af en toe beetje stom dat ik een beetje verlegen ben :P maarjaa
X-ray’s you’ve had done: nog nooit eingelijk denk ik alleen mijn stembanden gezien? telt dat ook mee?
Yummy food you make: cupcakes volgens mij broertje en mijn ouders ;) en taart enz vinden ze ook vreselijk lekker :)
Zoo animal: mijn katten Bikkel en Anouk! :D maar die zitten niet in de dierentuin dus dierentuin dieren vind ik vissen en aapjes en leeuwen leuk  dus dat vind ik wel leuk om te zien

Wow dat was het alweer? haha dat was mijn eerste lifestyle 'personal' tag :) ik vond het leuk om te doen en grappig om weer terug te lezen tot de volgende keer

xoxoxoxoxo

2 opmerkingen:

  1. Hey, jij bent toch die ene Milena van windsurfkamp? Jij was daar ook samen met Merel toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja! haha :) wat grappig dat je op mijn blog komt kijken :p

      Verwijderen