vrijdag 8 juni 2012

Wenkbrauw Potlood van Miss Sporty

Hai allemaal!
wederom kan ik weer zeggen dat ik een laat artikel plaats vanwege de examens... maar dat heeft geen nut! haha maar hier een artikel over een o zo geliefd product en ik heb een slechte kwaliteit foto's dit keer omdat mijn camera op batterij is en ik een back-up was vergeten te kopen dus niet is mijn camera 100% leeg :(
dus de foto's zijn genomen met mijn webcam..Geniet ondanks het probleem!
Mijn geliefd product van de wenkbrauw potloden is het Miss Sporty potloodje in de kleur 001 'black' en black doe ik tussen aanhaling tekens omdat het duidelijk geen zwart is maar wel heel donker maar anders lijken mijn wenkbrauwen heel raar van kleur haha hier wat swatches
bijna zwart ;)
ongeslepen en wel :) haha
borsteltjes wat ik eigenlijk nooit gebruik....

v.l.n.r wel wenkbrauw potloodje op.
Hier heb ik niks op wederom geen goede kwaliteit... :(



Hoop dat julllie genoten hebben misschien wil ik een stash filmpje maken maar dat zie ik nog wel 

have a nice day! xoxoxo



1 opmerking: