zaterdag 30 juni 2012

Recept: ijs dessert!


Lalalala, ik zing de zomer in! haha
het is zulk lekkere weer vandaag het begint al op gang te komen voor een echte zomer!
dus vandaag ook een heerlijk dessert, ijs!

Zoals jullie allemaal wel de AH kennen( Albert Heijn) had mijn moeder een tijdschrift meegenomen.
En toen ik de voorkant zag dacht ik gelijk dit word het toetje van vanavond!
dus ik ben naar de AH gegaan en heb de 'oreo bosvruchten' variant genomen want zoals je ziet achter heb je nog 2 andere soorten. Als je kijkt naar het plaatje stapel je het steeds op je doet gewoon het zelfde als met de andere varianten. Dus gebruik gewoon de afbeelding als voorbeeld!

let op: dit is voor 4 personen en als je meer of minder mensen hebt moet je het meer of minder inkopen.

Oreo bosvruchten


- 1 pak oreo's
- Bosvruchten ijs



Mango variant


- mango ijs
- poffertjes ;-)


Caramel variant


- caramel ijs of iets in die richting
-mini stroopwafels

yummie! en eet makelijk  alavst!

xoxo



3 opmerkingen:

  1. Oooh, ik houd van Oreo's. Ik vind het heerlijk om de twee helften van elkaar te halen en de koekjes te eten. Wil dit nog wel proberen met vanille-ijs, ben niet zo'n fan van bosvruchten =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat kan natuurlijk ook! veeel plezier er mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat ziet dat er lekker uit, en bedankt voor de recepten ! kijk je ook ff op mijn blog? ;p www.tienertalk.blogspot.com

    x nataschaa

    BeantwoordenVerwijderen