zondag 24 juni 2012

Talking, Talking and Talking


Haai allemaal,
Vandaag weer een ander soort artikel dan normaal?
Ik wou het eens hebben hoe mijn leven er nu uitziet omdat ik de laatste tijd heel weinig plaats en ik merk zelf ook dat ik mijn site ook compleet vergeet en dat mag gewoon niet!
Ook al zeggen mensen dat je af en toe ook aan je zelf moet denken maar geloof dat doe ik al genoeg :P
Maar goed direct to the point. Mijn leven is op dit moment druk, veel leren, veel nadenken over de toekomst en dat komt allemaal omdat ik nu heel veel toetsen heb en ook toetsen die meetellen voor mijn eindexamen(meestal 10%) maar ja, dus best wel spannend voor mij! En verder dus ook over de toekomst omdat we veel naar ons hoofd geslingerd krijgen over wat we volgend jaar voor strategieën moeten beheersen. En wij(mijn drukke klas) vinden het nog soms moeilijk om die dingen op een rijtje te zetten en daarom zit ik nu ook met mijn zieke kop *snotter* in mijn bed met mijn laptop alles van me af te schrijven en ook om jullie op de hoogte te houden van alles en wat me bezig houd.

Terwijl ik nu naar Wild Fm luister en zoek naar mijn kabel voor mijn camera(die ik dus niet kan vinden en dus ook geen verslag van producten kan laten zien) gaat alles nog wel mensen om mij heen inclusief ikzeld zijn denk ik wel aan het instortte want iedereen word ziek en verkouden en is toe aan vakantie! Maar voor dat ik op vakantie ga kan je wel zeggen dat het al weer bijna school word. Maar daarvoor(nu) zijn natuurlijk veel meer zingen gebeurd zoals dat mijn broertje jarig is geweest! natuurlijk hebben we hier een trotse zus zitten :) en heb ik ongelooflijk veel leuke foto's  voor artikelen maar ben ik natuurlijk het kabeltje kwijt van mijn camera :(

En verder nog school ik zit ongelooflijk in de knoei want ik moet heel veel nadenken voor weinig dingen! 
zoals: ik haal hoge cijfers voor wiskunde eindelijk! mijn laatste cijfer was een 7.6 en dat is echt heel hoog voor mijn doen en dat alles door mijn bijles juf en verder sta ik dus nog een onvoldoende voor natuurkunde maar ik kwam er pas dit weekend achter! en hoe wil ik dit cijfer nog ophalen? dat is een vraag bij mij want ik heb geen proefwerken meer bij dit vak alleen 1 so! en dat haalt minimaal 0,2 erbij als ik een 10 of 8 haal dus dat gaat niet meer lukken en dat vind ik echt heel jammer. Maar verder ben ik met mijn andere cijfers heel blij zoals bij economie want daar heb ik ook moeite mee en gelukkig heb ik dat cijfer opgehaald. En in mijn vriendenkring is iedereen wel toe aan vakantie de een huilt uit frustratie en de andere is niet normaal hyper want die heeft weer een of ander energy drankje op want het word misschien in de toekomst voor 16 of 18+ ?? 

Dus alles is anders dan normaal maar weer een update en als de vakantie weer begint of als dit alles weer eindigt doe ik misschien nog wel een update dan kunnen jullie dat vergelijken ;)


xoxo   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten