zaterdag 2 juni 2012

Fashion: Broek van de Coolcat

Waarom ben ik hier nooit eerder op gekomen?
Ik heb het natuurlijk over schrijven over fashion want ik ben immers ook fashion blog.
Deze inspiratie komt natuurlijk omdat ik buiten zat heerlijk in het zonnetje! daar word ik nou blij van!
Daarom mijn eerste artikel over fashion en niet zomaar een stuk fashion maar een soort broek :)
Ik was laatste in de stad van Amsterdam(centrum) want daar woon ik niet ver van al zeg ik het zelf.
Ik was in het centrum omdat ik een paar producten moest kopen voor op reis want ik ga naar Berlijn!
Maar toen kwam ik langs de Coolcat met mijn moeder die een paar t-shirts voor mijn broertje wou kopen
en ik kon natuurlijk niet blijven staan en niks doen dus besloot ik maar even rond te kijken want nu ik ouder ben vind ik de Coolcat wat té. Maar ik keek bij soort ja hoe zeg je dat, strand achtige broeken baggi?
en ik vond een hele leuke broek! hier een kijkje ervan
zoals je ziet is de broek zelf onder bij de pijpen strak en hoe verder je naar boven kijkt hoe meer 'baggi' hij word.
zelf vind ik het model juist door het model gedurfd en juist wel leuk. Je kan deze broek ook goed combineren met 'fall tops' noem ik ze die een beetje om je figuur vallen die had ik vandaag namelijk ook aan in een zalm roze kleurtje met witte knoopjes van de Primark.




Kost: 19,95
Waar: Coolcat 

Dit was het artikel alweer!
geniet van je dagen en tot de volgende keer 

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten